Obeskrivlig känsla

Nu sitter jag ännu en gång i denna datasal
och försöker fördriva min tid.
Idag var jag egentligen ledig men har en rapport som jag måste skriva klart.
Jag känner på mig att jag, som vanligt, har valt en för stor uppgift.
Det känns som att jag inte kommer kunna få till det så bra.
Men det ska väl förhoppningsvis fixa sig.

I morgon är det dne stora dagen.
Den efterlängtade och prestigefyllda Innebandyturneringen!
Redan igår var jag riktigt nervös och kund einte tänka på något annat.
Adrenalinkickarna kom och gick.
Även idag har varit en nervös dag
då det hetaste ämnet har varit just innebandyturneringen.
Tanken på allt jag ska förbereda inför imorrn gör mig ännu mer nervös.
Eller nervös är kanske fel ord att beskriva känslan.
Jag kanske mest är laddad, förbereder mig.
Det känns som att jag har utvecklats som spelare
sen jag börjat spela med "gubbarna" varje tisdag.
Riktigt kul och spännande ska det bli iallfall
och jag antar att jag kommer att uppdatera resultatet av morgondagen här så småningom.
Önska mig lycka till!


Det var allt från mig!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0