Besök nerifrån och bowling

Igår kom min kära syster med sina galna döttrar hem till oss och vända upp-och-ner på våran gråa vardag.
Dessvärre åkte de hem redan idag.
Men det var jättekul att ha dem här den lilla stunden det varade :  )
Och så var det kanske skönast för katten så han kan få slappna av lite ;  )
Systern min har två döttrar.
Den ena är 10 år och den andra är 2 år.
Så det har varit full fart här hemma i ett helt dygn.
Och i morse när jag låg och drog mig kom det in en liten försynt minihopp och frågade om jag var vaken.
Sedan fick hon titta på diverse filmer och bilder på min mobil av olika djur och andra grejjer.
Efter att jag hade visat dem fick jag inte tillbaka min mobil förrän några timmar senare.
Men det är aldrig någon som vill mig något så det var inte direkt någon fara ;  )

Så nu är man tillbaka till den vanliga vardagen.
Fast ändå inte riktigt!
Jag följde med min käre kusin och spelade bowling i Borlänge idag!
Han brukar spela typ en gång i veckan, vilket han har gjort i ett par år nu.
Själv är jag väl inte direkt någon bowlare så jag antog att han skulle sopa banan med mig.
Men det började riktigt bra för mig och mindre bra för min käre kusin.
Efter ungefär två serier drog jag otippat ifrån med den ena striken efter den andra
och plötsligt ledde jag med runt 30 poäng över honom.
Men på den sista serien tog han igen och så vann han över mig med ungefär 10 poäng!
Sedan åkte vi hem till honom och spela pingis och UNO.
Och jag retade honom för att han ska till skolan imorgon och jag är ledig :  D
Det var inte populärt...


Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer
Postat av: Pär

Vill minnas att K2 är tre år (född i november 2005). ;)

2009-01-07 @ 22:57:53
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Pär

Vill minnas att K2 är tre år (född i november 2005). ;)

2009-01-07 @ 22:58:41
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Barca

Är du säker?

Jag sa ganska högt när de va här att hon va 2 och K1 är 10 och ingen sa emot...

Fast jag sa kanske det till våran käre förvirrade fader...

2009-01-08 @ 19:58:12
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: marie

Japp, största lille/storebror har rätt, K2 är 3år. Det var jättemys att hälsa på! Igår när jag nattade K2 sa hon: Det var kul hos morfar, mami, olle och moster eric...



Kraam!

2009-01-11 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0