Positiva känningar

Det känns som att det är så mycket på gång nu.
Men inte på ett negativt sätt.
Det är positiva saker som händer.
Sen jag pratade med min sötnos i telefon och vi pratade om saker som kanske kommer att ske i framtiden,
har jag haft en så härlig känsla i magen.
Jag känner att jag är redo för att ge mig ut i det riktiga livet.
Ge mig ut i verkligheten.
Allt känns så bra och lugnt.
Det känns som att jag har koll på det mesta.
Mycket skit är det i världen som jag inte kan ändra på men ändå känner jag mig mer levande än någonsin.
Den här sommaren hoppas och tror jag kommer att bli helt underbar.
"There´s a new world just opening for me"

Kommentarer
Postat av: Sönnta

"Why wait any longer for the world to begin?"

2009-03-02 @ 12:12:49
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Barca

Sönnta: Är det en låt eller är det du skriver?

2009-03-02 @ 18:48:31
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0