Nu är det klart!

Nu är väntan över.
Inget mer ovetande.
Om jag nu inte är i brottsregistret vilket jag starkt misstror att jag är.
Jag ska göra lumpen.
I Januari 2010 ska jag rycka in.
Jag kommer att tjänstgöra i Uppsala så det blir sknt att slippa byten med tåg när jag ska åka hem iallfall.
Hur detta nu känns?
Jo det känns rätt bra faktiskt.
Det känns rätt ändå på ett sätt.
Jag hade blivit väldigt besviken om jag inte hade fått.
Särskilt när jag har hört att befattningen som jag nu fick var inte så högt upp i rangordningen.
Om jag då inte hade varit tillräckligt bra för at lyckas bli med ens där så hade jag kännt mig otroligt missnöjd.
Befattningen jag fick var Insatssoldat.
Det innebär att jag kommer att hamna med en grupp på ungefär 10 ynglingar,
som antagligen också är förvirrade och inte vet riktigt vad de har att vänta sig.
Vi ska förhindra att Flygvapnets ledningsfunktioner utsätts för spionage, sabotage eller terrorism.
Som jag fattar det så är det bara att skaffa en riktigt bra vakthund så kan man ta det lugnt sen ;  )
Min tjänstgöring kommer att pågå i 327 dagar.
Det är väl all information jag kan ge ut, minus det jag inte vill ge ut.
Det är väl bara att be till alla religioners gudar att det inte blir krig i Sverige 2010!



Peace

Kommentarer
Postat av: Pär

Lite motsägelsefullt att du avslutar ett inlägg som handlar om lumpen med ordet "Peace"... ;)

2009-02-13 @ 21:06:16
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Barca

Hehe Jo det är väl sant : P

Tänkte jag inte på : P

2009-02-16 @ 19:54:28
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: marie

Du kan få låna Tara! Vad händer om Ärna(Fd F16) läggs ner innan dess?

Det blir bra med tre bröder i uppsala:)

2009-02-16 @ 22:20:59
Postat av: Barca

Ja det skulle inte vara så dumt att ha henne med : P

Det där med Ärna har jag tyvärr ingen aning om ens

vad det är för något : S

Jag hoppas på att det kommer att bli fler

regelbundna påhälsningar : )

2009-02-17 @ 20:23:36
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: Annaaaa

Jag tror att du är med i brottsregistret!

2009-02-22 @ 17:21:53
Postat av: Barca

Annaaaa: Jo nog vet jag att jag är det men jag tror

nog att dom kan ha överseende med en nerbrända ladan,

kidnappade statsministern och påkörda pensionären...

Tror inte du?

2009-02-27 @ 21:12:02
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0