Furuvik nästa!

Nu har det hänt mycket på sistone.
Du kanske har läst de två inläggena här nedanför?
Det är mer än det som är på G nu.
Jag och min sötnos ska nämligen imorgon åka till Furuvik för att göra en veckas APU där!
Vi börjar på söndag och åker hem på söndag.
Det ska bli riktigt kul.
Jag och min sötnos ska bo på ett vandrarhem som ligger ungefär 200 meter ifrån djurparken.
Det här är den perfekta lösningen på APU-platser för min del.
Vi har tre veckor efter sportlovet som vi får göra APU på om vi vill.
Men vi kan också väljsa att göra APU bara en vecka för att sedan vara ledig de resterande veckorna.
Jag har valt att göra en vecka för att kunna hålla på med projektarbetet så mycket som möjligt innan det ska vara klart.
Min käre projektarbetsvän ska åka bort över hela sportlovet så vi kommer ändå inte kunna projektarbeta något då.
Så därför blir lösningen att jag göra APU på sportlovet perfekt för då kan jag hålla på så mycket som möjligt
med projektarbetet och när det är klart får jag en hel massa ledighet :  D
Att vara på en djurpark är också helt otroligt!
Att få chansen att se vad man sysslar med på en djurpark,
som jag många gånger har funderat på att kanske jobba på om några år.
Och så får man en lite större bredd när det gäller APU-platser.
För det känns som att jag har testat på det mesta.
Ett katthem skulle väl vara det som jag känner att jag har missat under alla mina APU-veckor.



Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0