En stortabbe

Nu har jag gjort bort mig ordentligt.
Jag kom nyss hem från skolan och upptäckte att plånboken var borta.
I där hade jag mitt bankkort, ID-kort, CSN-kort
(som jag för övrigt aldrig använder så det saknar jag inte så mycket)
och mitt kontonummer på en lapp.
Så jag ringde till dalatrafik och de fick mitt mobilnummer och skulle höra av sig om de hittade den.
Men jag har faktiskt åkt på två bussar idag, vilket ställde till lite extra bekymmer.
Den ena bussen gick från Rättvik till Mora och den andra från Mora busstation till en hållplats alldeles bredvid där min sötnos bor.
Så därför ska jag alldeles strax gå ut och stoppa bussen, som förhoppningsvis är samma buss,
och kolla om min kära plånbok ligger kvar.
Så jag måste kila nu!


Det var allt!


Peace

Kommentarer
Postat av: Pär

Vad hände, fick du tillbaka plånboken?

2009-02-19 @ 08:33:29
URL: http://lps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0