Saknad och tomhet

Min sötnos har varit hemma hos mig ända från måndagen till lördagen den här veckan :  )
Jag måste säga helt ärligt att det är med henne som jag mår som allra bäst.
Vi har så otroligt kul ihop och vi kan verkligen varandra så ingen annan skulle förstå det roliga vi har varje dag.
Och så kan vi prata om precis alltig,
vilket gör att vi oftast inte är osams så mycket eftersom att vi oftast brukar prata om vad problemet har varit
och vad vi tycker så brukar det vara bra sen.
Och så har vi hyfsat lika intressen, vilket självklart underlättar en hel del!
Jag måste säga att jag är så otroligt glad över att ha fått dela så mycket med denna underbara människa :  )

Just därför var det extra jobbigt när hon skulle åka hem på lördagen.
Det var längesedan jag kände en sådan saknad och jag känner den fortfarande, fast inte riktigt lika mycket.
Allting blir så fel när inte hon är med.
Men har inte lust till att göra någoting.
Helst skulle man bara vilja lägga sig ner och bara ligga ända tills man får träffa henne igen.
Det blir så väldigt tomt när hon åker ifrån mig.
Ingen som retas med bara för att få hennes upmärksamhet,
ingen som man kan ligga och mysa med alldeles för länge på morgonen,
ingen som hänger läpp så sött när hon inte får som hon vill.
Det blir verkligen väldigt tomt.

Hon vill ju jämt hitta på någonting, så när jag är med henne så händer det alltid någonting.
Själv har jag så dålig fantasi när det gäller att hitta på något roligt
så det blir lätt att man sätter sig vid teven, playstationet eller vid datorn (som nu).

Om du läser det här nu söt så vill jag att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket
och längtar så tills jag får omfamna dig igen!



Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer
Postat av: Barca

Hej:) Jag älskar dig med:) det värmde i mitt hjärta när du skrev sådär<3<3<3

2009-04-13 @ 18:06:14
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så fantastisk lillebror! Kram på dig!

2009-04-14 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0