Yesterday, All my troubles was so far away...

...And they still are.
Så du behöver inte oroa dig käre bloggläsare : )
Men igår var en mycket speciel dag.
Jag och min sötnos tillbringade en alldeles underbar kväll tillsammans.
Vi hade bestämt oss tidigare under veckan att denna helg ska vi ta det lugnt
och bara göra saker vi vill och ägna oss åt varann.
Så vi tänkte att vi skulle se en bio och ha det lite mysigt.
Så vi åkte in til Borlänge och först gick vi och köpte godis och läsk
(jag vet kärebloggläsare, jag säger jämt att man inte ska äta godis.
Men hur ofta går man på bio tänkte jag och fick en riktig nostalgikänsla när jag plockade på mig en massa godbitar).
Men eftersom att bion inte började förrän klockan 21.00 så hade vi otroligt gott om tid på oss.
Därför gick vi runt inne på Willy:s och kikade lite. Vi gjorde ett klipp och köpte tre filmer för 99 kr!
Sedan åkte vi och åt pizza på "Forsa pizzerian" (vet inte vad den heter egentligen, men bra är den!).
Där satt vi och pratade och åt och tittade på tv ett bra tag sedan åkte vi iväg till vattenparken i Borlänge
där vi stängde av bilen, hade låg musik på, lutade bak stolarna och myste riktigt ordentligt.
Sedan ryckte min sötnos till och skrek att vi var sena till att hämta ut biljetten till bion!
Så vi for iväg som ett skott mot biopalatset!
Filmen vi skulle se heter "Step brothers" och den var kanonbra!
Riktigt många skratt förekom i biosalongen.
Sedan åkte jag och min sötnos hem och tittade lite lätt på tv och sen gick vi och la oss.
Det som var så otroligt skönt med kvällen var att det bara var vi två
och vi hade ingen anann att tänka på utan vi spenderade verkligen tid med varandra.
Det var ungefär som att stoppa verkligenheten en liten stund och och bara njuta av sällskapet.
Helt klart den bästa kvällen på riktigt länge!
Fast senare på kvällen mådde jag illa av allt godis så jag tänker slänge det som blev över...
Säg nej till godis!


Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej älskling! Ja det var en underbar kväll!!!

Jag älskar dig så! Underbar känsla över att vi ska ses nu i helgn:) Kyssar

2008-11-13 @ 22:43:40
URL: http://pelli2.blogg.se/
Postat av: Elli

Förresten, Kolla mejlen!!!!

2008-11-13 @ 22:44:29
URL: http://pelli2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0