Mitt första recept!

Nu ska du, käre bloggläsare, få ett recept på en kanongod frukost som jag åt imorse!
Den är väldigt enkel att göra och såklart är den nyttig : )
Gör såhär:
Tag ett äpple, tag fram en skärbräda och en kniv, skär äpplet i små tärningsformade bitar,
tag fram en morot, skär moroten i små bitar (de behöver inte vara tärningsformade men får vara det om man vill det),
häll up de uppskurna bitarna av äpplet och moroten i en skål och ät upp innehållet med hjälp av en sked.

Du får gärna skriva ut receptet om du vill : )
Detta är faktiskt det första receptet som jag själv har offentliggjort!
Någon annan som har ett bra frukostrecept?
Skriva då gärna det i kommentarerna, som följer här nedanför,
och tipsa övriga eventuella kära bloggläsare.



Det var allt från mig!


Peace

Kommentarer
Postat av: Pär

Min frukost består av: En tallrik med fil samt valfria flingor, oftast fiberrika "frukosthjärtan". Till det äter jag ett par smörgåsar med skinka eller kaviar på. Allt sköljs ner med ett glas färskpressad apelsinjuice.

Se där, en frukost som man står sig länge på!

2008-11-17 @ 18:18:07
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Barca

Tack för ditt "Frukost-tips" käre bror!

2008-11-17 @ 20:23:37
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0