Otroligt typiskt

Som jag hade sett framemot att få träffa min sötnos!
Men vad hände?
Jo jag har blivit sjuk...
Är inte det otroligt typiskt?
Att jag var frisk hela tiden som jag inte träffade min sötnos
men blev sjuk strax innan jag fick träffa henne.
Så för att inte själv bli sjuk har min sötnos nu åkt hem.
Vilket jag verkligen kan förstå.
Sist jag blev sjuk smittade jag ner henne
och då missade hon en massa viktiga saker i skolan.
Blir hon sjuk nu så missar hon APU:n
och då måste hon ta igen det på en helg.
Därför tycker jag att det är bättre om vi träffas
på en annan helg istället när vi båda är friska.

Här hemma är det föresten full fart.
Syrran är här med sina två energirika döttrar
och deras galna hund.
Därför händer det just nu lite mer här hemma än vad det brukar göra.
Men det är kul att träffa dem.

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snälla gå in på min blogg och tyck till om jag ska byta ut min header eller inte :)

2008-05-17 @ 16:16:56
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-05-17 @ 16:22:03
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0