Inflyttningsdags

Idag var jag min sista dag på bondgården.
Lite typiskt när jag äntligen hade kommit in i rytmen
och börjat trivas lite smått.
Men jag måste bvidare och lära mig nya saker.
Det är är något som man gör hela livet, lär sig nya saker.

I morgon ska jag, lite halvt, flytta in hos min sötnos : )
Jag ser väldigt mycket fram emot det.
Mina närmsta två veckors APU ska jag nämligen göra i djurmagazinet i Mora.
Därför ska jag bo hemma hos min sötnos de veckorna.
Dessvärre kommer inte min sötnos bo där...
Hon gör nämligen två veckors APU i Malung och ska bo där hos sin farbror.
Lite typiskt...
Men så kan det vara.
Så nu har jag packat min väska full med kläder
och så ska jag ta med basen och förstärkaren och alla ackord.
Sedan ska vi pysa förbi stugan i Rättvik och hämta Elvira (min cykel)
och lite annat smått och gott som jag kommer att behöva.
Som sagt så ser jag mycket fram emot morgondagen.
Och jag tror att det är att jag ska flytta in mina grejjer hos min sötnos
och träffa min sötnos som drar mest.
Men jag tror också att det är att jag ska köra hela vägen
och att jag ska äta stekta ägg och bacon till frukost i morgon : )
Smaskens!

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Din lök!

2008-05-12 @ 17:17:10
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0