Miss U Like Crazy!

Här sitter jag nu hemma hos min sötnos.
Men det är så att jag är helt ensam i hela huset.
resterande familjemedlemmar (förutom min sötnos) är i Stockholm
och min sötnos syster är hos sin fästman.
Då kanske du, min kära bloggläsare tänker;
"Men vaddå!? Din sötnos då? är inte hon där? då är du ju inte ensam!"
Men det ligger till som såhär att min sötnos är och jobbar åt sitt innebandylag
och säljer korv och liknande i en slags koisk.
Hon kommer att bli där till klockan 18.30 då hon ska cykla hem
och väntar sig en god middag framdukad på bordet! : S
Men det ska nog lösa sig.
Men grejjen är den att hon åkte för ungefär 2 timmar sedan
och kommer att vara borta i ungefär 2 timmar till!
Jag saknar henne så mycket!
Det är så tomt här utan henne och det är så lång tid kvar tills hon kommer hem igen.

För övrigt har jag en glad nyhet till min kära moder
som har tjatat så mycket på mig att jag ska fixa min
två-veckors-APU-plats på en bondgård
( som jag måste göra eftersom jag läser kursen lantbruksdjurs skötsel).
Jag fick ett tips av min äldsta bror om en bondgård utanför Borlänge
som jag nu har ringt och det lät lovande men var inte helt säkert.
Hon skulle kolla upp med boende först och höra av sig sedan.
Så nu har inte gamle mamsen mycket att tjata på! : )

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0