Lärorik sista dag

Då var det den sista djurhusveckan för min del.
Det känns lite synd faktiskt.
Det är ju väldigt lärorikt i djurhuset
och det roligaste av allt är att man märker
att man har lärt sig saker på den korta tiden.
Idag bytte vi djur och jag får avsluta med djuren jag gillar mest:
Reptilerna : )
Så idag har jag matat många reptiler och amfibier (som ingår när man har reptilerna)
Jag fick handmata en blind leguan vilket var mycket annorlunda och spännande.
Jag har också dödat mina första pinkisar (musungar).
Jag tänkte att det är bra att kunna göra det senare så jag ville testa när jag hade chansen.
Jag har också matat 14 leopardgeckoödlor vilket var mycket roligt : )

Så jag har haft fullt upp den här förmiddagen.
Men dagen är inte slut än för just nu har jag bara lunchrast
och börjar om ca 10 minuter.
Och när jag har slutat i djurhuset för dagen ska jag åka till Mora
där min sötnos väntar och vi ska fira att vi har varit ihop i 8 underbara månader : )

Så nu ska mina sista timmar i djurhuset förbrukas
och det förvånar mig inte om jag lär mig ännu något nytt innan dagen är slut : )

Det var allt drån mig!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0