It's been a hard day's night

Idag har jag varit i djurhuset hela dagen förutom på matten.
Eftersom vi har pressat matten så mycket så får vi gå på den fast vi är i djurhuset.
Det är alltså min grupps djurhusvecka den här veckan
och jag har fått tagit hand om insekterna, amfibierna och fiskarna idag och igår.
Men jag insåg när jag såg mina arbetsuppgifter
att det inte är så mycket att göra när man har insekterna
så jag har bland annat fått gjort rent hos de små vattensköldpaddorna.
De sa att det inte hade gjorts rent där på ett tag och det märktes!
Jag fick göra rent plastväxter, stenar, rutor och gruset, vilket tog tid.
Men nu ska jag dra och handla!

Det va allt från mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0