Adrenalin kommer att flyta...

Nu sitter jag här i datasalen igen bredvid min kära vän
och en annan pratglad vän i närheten.
Senare ska vi gå ner till pizzerian närmast skolan och käka lite.
Idag hade vi ett rpov som jag inte var så förberedd på
men jag klarade nog det riktigt bra ändå : )
Det kändes bra iallafall.

Men idag har det varit en lite speciell dag.
Det har varit en förväntansfull dag.
Alla har pratat om samma sak;

Innebandyturneringen!

Innebandyturnering är redan nästa vecka.
Den 19/3, alltså onsdag nästa vecka.
Det ska bli riktigt spännande och kul.
Adrenalinet sprätter till lite lätt lite då och då när jag tänker på det : )
Vi ska ha en rolig utstyrsel också så jag har lånat lite kläder av min käre far : )
Så nu är det bara att gå omkring och ladda inför kommande vecka.
Vem vet jag kanske får tag på någon rolig bild som jag kan ladda upp!

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0