Uppladdningsdags...

Ja då var det snart dags.
Redan imorgon vid denna tidpunkt är vi ute
och trampar svettiga, nerregnade och griniga.
Fast förhoppningsvis så är vi på bra humör
och vädret likaså : )
För dig, käre bloggläsare, som inte har läst min blogg tidigare
eller inte känner mig så väl kan jag avslöja att vi ska ut och cykla imorgon.
Jag och min sötnos och två kompisar.
Vi ska försöka cykla "Siljan-runt" från måndag till på torsdag.
Men det ska nog gå bra : )
Dessvärre kommer varken jag eller min sötnos att kunna blogga något under dessa dagar.
Därför skulle jag hälsa från henne!

Min sötnos fyllde 18 år igår (lördags).
Hon har längtat så mycket efter det!
Hon blev jätteglad av presenterna hon fick också.
Så därför åkte jag hit redan i fredags så jag skulle kunna fira henne redan på morgonen.
På klockslaget när hon föddes också visade det sig!
02.14!
Efter det somnade vi sött och sov sedan sött hela natten lång!

Det var allt fårn mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Siljan på fyra dagar?

Hör av dig när du cyklat runt Vättern på under 15 timmar;)

2008-06-15 @ 20:42:04
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hallå!

Jag hittade den här bloggen via en massa andra bloggar...kul att se att du lever!

Hoppas att allt är bra med dig, jag kikar nog in här någon mer gång och läser om ditt liv.



Ha en bra sommar!

Hälsningar från Jenny, din "gamla" fritidsledare från Djuråsskolan...

2008-06-16 @ 00:05:33
Postat av: Barca

Oj vad kul att du hittade hit Jenny : D

Det var riktigt längesen nu!

Hoppas du läser fler gånger

Och att du skriver kommentarer då också : )

2008-06-18 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0