Avslutande tankar

Då var det klart.
Nu har vi cyklat runt Siljan.
Men vi gjorde det på tre dagar istället för fyra.
Jag tror att jag underskattade våra förmågor innan vi börjat cykla.
Men nu är det över och jag har haft riktigt roligt.
Just nu när jag sitter i här och knappar på tangentbordet,
känner jag mig ganska så mör i mina ben.
Vi var väldigt trötta ala fyra när vi äntligen kom fram.
Men det var helt underbart att få umgås så mycket dygnet runt med min sötnos : )
Det kändes väldigt tråkigt att behöva åka ifrån henne idag...
Men det är nog (som vi brukar säga väldigt ofta)
bra för oss att vara ifrån varandra lite också.
Så nu sitter jag här hemma i mitt älskade Bäsna och smaskar på 72%(kakao), rättvisemärkt choklad
samtidigt som jag försöker minnas de saker som kan verka mest intressanta under mina senaste dygn.
Jag kom på en sak idag när jag tröck i mig en massa spaghetti och bacon;
Jag tror att vi människor äter väldigt mycket mer än vad vi gör av på en hel dag.
Jag menar när vi va ute och cyklade så åt jag inte så jättemycket mer än vad jag brukar göra en vanlig dag.
Och då fick jag i mig tillräckligt.
Jag var inte hungrig eller något sådant senare på kvällen.
Så jag tror att om man inte äter så jättemycket på dagen och vänjer magen vid det
så blir man nog inte lika hungrig om dagarna.
eller om man anpassar hur mycker man äter efter hur mycket man rör sig den dagen.
En intressant teori tycker jag iallafall.

Nej! Jag fundrar om jag kanske skulle gå och knyta mig...
Jag har längtat efter min stora mjuka säng ett bra tag nu.
Synd bara att det inte ligger något sött där och pyser redan...

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Vet inte om jag håller med, men däremot så tycker jag att vi äter fel saker och rör på oss på tok för mycket.

Inte jag då naturligtvis;)

2008-06-19 @ 07:30:08
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0