Skakande redovisning med en bitande träningsvärk

Det låter kanske mer dramatiskt än vad det egentligen är.

Träningsvärken drog jag på mig när jag hade en av de drygaste gympa-lektionerna i mitt liv.
Men det va grymt skönt :D
Det va ett lite speciellt sätt att styrketräna på.
Vi körde styrkebingo.

Angående den skakande redovisningen så skaka den inte för att den va bra,
utan för att jag va nervös.
Jag vet inte varför men på senare tid blir jag alltid så nervös att jag skakar
och får högre puls när jag ska redovisa nåt inför klassen.

Det var allt ifrån mej!
Peace

Kommentarer
Postat av: Banjodir

Yeah! Inte så ovanligt att man blir nervös när man ska redovisa.Ledsen att jag inte kunde vara där och stödja dig =(
Styrkebingo?? Weird!

2008-01-24 @ 22:19:57
Postat av: Gissa!

Nu hittade jag den:)
älskar dej söt!

2008-01-24 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0