Söt, levande som död

Den ända lektionen vi hade idag hade vi i ladugården.
Det var en ganska ovanlig lektion som jag antar att jag kommer få vänja mig vid.
Vi skulle dissikera.
Men det var ingen fisk eller något sådant.
Vi skulle dissikera: En kos livmoder

Till en början visste jag inte riktigt vad jag tyckte.
Sist vi dissikera ett får var jag tvungen att gå ut.
Men va jag vet så är jag inte så känslig för blod och inälvor,
men lite äckligt tycker jag ju att det är.
Men på ett sätt skulle det bli ganska intressant
att få se med egna ögon det vi så länge har pratat om.
Vi delades upp i tre grupper och fick en livmoder var.
I min grupp var vi; Jag, min sötnos och vår gemensamma vän.
Vår vän skar och röck och slet med stor förtjusan
och jag och sötnosen låg inte långt efter.
Det som var speciellt med just våran livmoder var att det låg ett foster i den!
Efter att vi hade skurit upp livmoderhals, -kropp och -horn
högg vi allihop in på fostret, bokstavligt talat.
Jag kan verkligen inte förstå de tjejer som tyckte att fostret var sött.
Jag skulle hellre beskriva det som äckligt, slemmigt och hemskt.
Men tjejer är ju trots allt tjejer och de kan ju tycka att allt är sött.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0