Saknad ledde till utagerande

Idag var det väldigt tomt i skolan.
Min sötnos var inte där.
Hon hade tyvärr drabbats av migrän och stannade hemma och tog det lugnt istället.
Så vi får vänta en dag till på att få träffas igen.
Igår träffades vi inte heller eftersom vi var lediga och min kära vän sov hos mig.
Jag saknade henne väldigt mycket idag
och mot slutet av dagen började jag söka närkontakt,
hos min och min sötnos gemensamma vän.
Dock inte den närkontakten jag och min sötnos har men en liten tröst iallafall
(jag puffade på hennes axel med mitt huvud).
Det är ett klart tecken på att jag inte har träffat min sötnos på ett tag.
Vår gemensamma vän brukar drabbas då min sötnos och jag varit ifrån varann en längre tid.
Men i morgon räknas sötnosen vara tillbaka och då får jag mysa av mig på henne istället:)

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0