Människoätning och vänskap

Även igår spelades en läskig film i mitt välanvända Playstaion 2.
Denna gång såg vi en rysare av mer min smak:
"Hajen 2"
Denna gång såg dock inte filmen med min sötnos utan med min kära vän.
Som också han är fascinerad av hajar (mer än mig tror jag).
Stundtals var filmen lite långtråkig men mot slutet blev den riktigt spännande
och adrenalinet pumpade på som en berg-och-dalbana, utifall att det vore jag i vattnet.
Många gånger under filmens lopp satt jag och min kära vän nästan i knät på varann
och självklart drog vi upp fötterna från golvet och trängdes, på den lilla ytan som blev kvar, när det blev läskigt.
Men det slutade lyckligt, varken jag eller min kära vän blev uppätna av hajen: )

Min kära vän och jag spelade också in en reklamfilm på måndagskvällen.
Eftersom vi är lediga hela dagen idag kunde vi var auppe så länge vi ville,
men redan runt tolvslaget började min ögonlock kännas väldigt tunga.
Och kort därefter var det släckt i hela stugan
och inga andra ljud än möjligtvis snarkningar hördes.

Just nu sitter jag i datasalen och väntar på att klockan ska slå 20.30.
Då är det nämligen dags att spela innebandy med "de 40-åriga gubbarna" jag nämnde i en tidigare blogg.
antar att jag kommer att få springa som en dåre även denna vecka..
Men det kan man behöva ibland: )

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Att kalla
Hajen 2
för en rysare är ungefär som att påstå att lasagne ger samma kulinariska upplevelse som en näve snor.
men smaken är ju som tur är delad...

2008-02-06 @ 11:29:21
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Banjo

Den var rätt läskig iallaf :/

2008-02-15 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0