Alla Hjärtans Dag

Idag är det Alla Hjärtans Dag!
Tyvärr kan dock inte jag och min sötnos träffas
då hon fortfarande är sjuk sen helgens epidemi.
Själv är det bara hostan som ska bort sen är jag helt återställd.
Jag har alltså varit i skolan igår och idag.
Men dessvärre, som sagt, ingen sötnos.
Och jag saknar henne riktigt mycket.
Vi har inte träffats sen i söndags nu
och i vårat förhållande är 4 dagar ifrån varann en lång tid.
Men har jag tur så kommer hon kanske sova i min stuga hela nästa vecka,
då hon ska vara i djurhuset.
En annan som ska vara i djurhuset nästa vecka är min kära vän,
som sitter bredvid mig och tittar på pokémon.
Så ser min Alla Hjärtans Dag ut.
Men jag längtar så tills jag får träffa min sötnos
och ge henne hemlisen : )

Det var allt från mig!

Peace


Kommentarer
Postat av: Banjo

Japp, det var Serebii.net jag var inne på, en intressant pokémonsida :)

2008-02-15 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0