Skönt att komma igång!

Idag spelade vi innebandy efter skolan.
Det var riktigt roligt.
Dessvärre slutade vi 12.00 och innebandyn började 17.00.
Men då gjorde vi läxor och sådant istället.
Det som nog var mest roligt var att det var
"gänget" som brukar umgås i skolan som var med.
Det kändes kul att vi kunde göra något utanför skolan också.
Men gud vad jobbigt det var då!
Det märks att man inte har rört på sig på ett bra tag...
Men grymt skönt!
En dålig nyhet är att jag antagligen
kommer att få en hemsk träningsvärk imorgon...

En annan rolig sak idag var när jag fråga två ettor,
som gick förbi utanför, om de ville vara med och spela.
Då kunde den ena av dem mitt namn men jag kände inte igen honom.
Han sa att han också gick i Djurås i högstadiet.
Pinsamt nog kunde jag inte hans namn men när han sa det börja jag känna igen honom.
Det var lite roligt att en kille som var två år yngre än mig
och inte sätt mig på två år fortfarande kom ihåg mitt namn : )


Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: marie

Hej!

Nu har jag läst ikapp lite.

Kära älskade lilla bror, Du är så fantastisk!

Jag har startat en blogg idag, vi får se vad d blir

men en början.

STOR STOR KRAM!

Marie Mynameismarie.blogg.se

2008-08-29 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0