Skola?! Igen!?

Nu när klockan har slagit över midnatt betyder det att det är lördag.
Och det betyder att det är bara fyra dagar kvar av mitt sommarlov.
Är jag nöjd med mitt sommarlov hittills då?
Ja det måste jag nog säga.
Det har varit ett vädigt annorlunda sommarlov,
jämfört med hur det brukar vara.
Det har kännts så vuxet på ett sätt.
Mycket tack vare min sötnos och jobbet jag hade.
Men hade jag fått bestämma så hade lovet fått fortsatt mycket längre än såhär.
Skulle helst vilja att skolan var över på en vecka och sen tog vi studenten.
Det skulle vara rätt skönt så man skulle slippa gå upp tidigt, läxor, tråkiga ämnen
och en ständig press på sig att man måste göra klart upgifter och grejjer.
Men jag får se det positivt; Det är bara ett år kvar nu.
Sen kan jag göra vad jag vill.
Fast antagligen kommer jag att "vilja" läsa vidare och därför inte vara helt fri ändå förrän nåt år senare.
Men sen när jag äntligen är fri så kommer jag säkert inte att leva fullt ut ändå.
"Afraid to die, afriad to live" Det är jag det...


Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: marie

Kram på dig lillebror!

2008-08-29 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0