I like I hope you

Egentligen känns det som att jag inte har något att skriva för tillfället.
Men jag ska meddela att jag inte har skrivit i min blogg
för att jag har varit på semester en vecka med min sötnos och hennes familj.
För övrigt ser det mesta bra ut just nu.
Det ända som gruvar mig lite är att skolan börjar när som helst.
Men nu när jag sitter här hemma i mitt kära Bäsna
och lyssnar på en ny Bob Marley-skiva som jag köpte i Halmstad,
känner jag mig rätt nöjd med tillvaron faktiskt.
Det blir det tredje året jag går i gymnasiet nu,
sedan börjar livet.
Jag vet inte om jag ser fram emot det eller är rädd för det...


Det var allt från mig!


Peace

Kommentarer
Postat av: Elli

Titta vad du och jag har skrivit:) det är skrämmande lika men jag lovar att jag tittade på din efter jag skrivit min:p

2008-08-11 @ 18:34:23
URL: http://pelli2.blogg.se/
Postat av: Sönnta

Olsson han har ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar. Olsson han har ett år kvar, ett år kvar...

2008-08-11 @ 21:50:26
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Barca

Till Elli: Ja det va rätt lustigt : )

Till Sönnta: Ha Ha Ha...

2008-08-12 @ 14:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0