Ett litet problem

Jag har fått ett litet problem.
När vi hade estetisk verksamhet i fredags fick vi i läxa att
öva några ackord på gitarr tills nästa gång...
Den som känner mig riktigt bra vet om att gitarren vi hade hemma
gick sönder när vi försökte stämma den i husvagnen
under Classic Car Week för två år sedan.
Fast skulle du veta det så precis så skulle jag bli lite rädd...
Det jag försöker säga är att jag har alltså ingen gitarr att öva med!
Så jag frågade läraren vad jag skulle göra.
Så nu får jag låna musiksalen i skolan och spela gitarr när jag får tid : )
Men just nu var det några som skulle ha lektion så jag och min käre vän var tvungna att gå...


Det var allt från mig!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0