Vilken helg!

Vilken helg det har varit!
I fredags följde en mycket kär vän mig hem och sov över.
På kvällen ringde vi min käre kusin och spela spel och lekte charader.
Riktigt trevligt var det.
På lördagen åkte jag och min käre vän till Borlänge
där vi skulle möta två vänner från Rättvik
då vi hade planerat att bada på Aqua Nova,
som en avskedsgrej till den ena vännen
som tyvärr måste flytta hem till Eskilstuna.
Medan jag och min käre vän väntade på dem besökte vi Kupolen.
Vi gick in och tittade på Eb-games, då min käre vän är mycket intresserad av tv-spel.
Om du, käre bloggläsare, har råkat läsa min blogg tidigare någon gång
har du kanske läst om det här misstaget jag gjorde förut.
Gissa vad min käre vän hittade i hyllan på Eb-games?
Jo! Precis det spelet jag så länge trånat efter!
Gissa om han var populär efter det!
Jag har nu också testat spelet och är otroligt nöjd över köpet : )
Spelet har allt jag behöver!
Men för att återgå till ämnet.
Efter att jag hade köpt spelet gick jag och min vän till Aqua Nova.
Våra vänner från Rättvik var lite sena,
så vi beslutade oss för att gå och bada medan vi väntade.
Helt plötsligt stod våra två vänner där inne.
Vi hade roligt och bada och skratta inne på Aqua Nova från 12.00 till 17.20!
Då åkte vi till McDonald's och tog oss ett litet mellanmål.
När jag kom hem vankades det fest hemma.
Min äldre bror har gjort lumpen och ska nu göra utlandstjänst i Kosovo.
Han blir borta i minst ett halvår så de skulle ha en fest och ta farväl av honom.
Mor och far var utslängda men jag fick vara med :  )
Det var riktigt trevligt och jag pratade mycket musik med några av hans kompisar.
Jag fick också några tips på basen av en vän till bror min.
Men av alla låtar som spelades under kvällen var det en speciell som har satt sig på hjärnan åt mig.
Här kan också du, käre bloggläsare, avnjuta en otroligt skön låt.
Låten framförs av The Kinks och heter "Lola"





Det var allt från mig!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0