Våren verkar ha glädjen med sig

Just nu känns nästan allt riktigt bra.
Jag skulle vilja påstå att våren är här för att stanna nu.
Äntligen! Äntligen skiner solen och man kan vara ute utan att frysa : )
Skolan går riktigt bra också.
Allt som kändes så mycket och jobbigt har plötsligt blivit ganska lite.
Jag har fått höra betyg i några ämnen också och jag är riktigt nöjd med alla hittills.
Jag hoppas verkligen att det kommer att hålla i sig.
Då kommer det att se riktigt bra ut i mina slutbetyg.
Och helgen ser ut att bli riktigt bra.
På fredag ska jag och min sötnos vara i ladugården,
vilket kanske inte är dte roligaste.
Men vi ska vara där tidigt på morgonen så vi kommer att sluta runt 08.00.
Det är grymt skönt.
Sen ska vi hem till min sötnos och jag ska sova där en natt.
Och den kvällen kommer vi att ha hela huset för oss själva : )
Sen ska jag åka hem på lördagen och fortsätta med mitt och min kära faders projekt.
Så har jag en massa texter och ackord på spännande låtar som jag har skrivit ut.
Så just nu längtar jag oerhört mycket till min bas!
Bara det här vädret håller i sig så kommer nog helgen också bli helt underbar : )

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0