Påbörjat projekt, avslöjas ej

Nu känns det som att våren är här på allvar.
Äntligen skiner solen och man kan vara ute utan att frysa.
Inte så mycket iallafall...

Denna helg har jag varit hemma i underbara Bäsna hela helgen.
Jag och min kära far har påbörjat ett projekt som vi planerat i tystnad hemma.
Anledningen till tystnaden är för att ingen annan än han och jag är för vårat projekt.
Jag tänker inte avslöja än vad det är för projekt,
men jag kan berätta vad vi gjorde.
Vi har tagit bort vissa delar av våran lekstuga,
som så länge och troget har stått och ruttnat på våran gård.
Det ända vi ska ha kvar till slut är väggarna och golvet.
Men till vad säger jag icket, än.
Så varje dag under hela helgen har vi tagit bort något på lekstugan.
Till och med min käre, late, kusin har hjälpt till.
Så nu går jag och längtar tills allt är klart.

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: Pär

Jag vet vad det är! Jag vet, jag vet, jag vet! ;)

2008-04-21 @ 20:48:02
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Sönnta

Jag har nog också en gissning...

2008-04-22 @ 02:52:09
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0