Farväl

Denna vecka är än riktig "farväl-vecka".
I tisdags åkte min äldre broder till Kosovo.
Han ska göra någon slags utlandstjänst.
Så i söndags såg jag honom för sista gången det senaste (minst) halvåret.
Det kändes lite jobbigt.
Jag hoppas verkligen att han får riktigt kul där nere.
Inte nog med det!
Nu på lördag ska en gammal vän från skolan flytta hem.
Första gången jag träffade honom var när jag gick i åttan,
då jag praktiserade i djurhuset på skolan.
Så i ettan var det verkligen underlättande att ha honom som vän här uppe.
Men nu har hans sista kurs tagit slut och han måste bege sig hem till Eskilstuna.
Så ikväll är sista kvällen vi ses här uppe.
Imorgon åker jag till min sötnos, så vi kommer inte kunna ses efter att jag slutar.
Nu låter det som att jag inte vill åka till min sötnos vilket är helt fel!
Jag längtar riktigt mycket för jag saknar henne så mycket just nu.
men för att återgå till ämnet...
Så jag kommer inte få se min gamle vän på en tid framöver.
Det kommer bli rätt tomt här uppe på skolan.
Han är en av de starkaste personligheterna här uppe
och många kommer att märka hans frånvaro.

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Kul att du tänker på mig ibland.
Jag tänker på min glömske lillebror ibland också;)
Verkar det som om du kommer få tillbaka den?

2008-04-11 @ 18:32:18
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: mamma

hur har du det? Har du fätt tag i din mobil? var är du? Kramar

2008-04-12 @ 22:58:32
Postat av: Barca

Jo det är bara bra.
Men det ser inte så ljust ut när det gäller mobilen...
Räknar inte med att få tillbaka den...
Så jag blir väl så illa tvungen att skaffa en ny.
Just nu är jag i skolan annars är jag i stugan, hemma i Bäsna eller hos min sötnos:)

2008-04-14 @ 10:12:49
URL: http://barca8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0