En tankeställare

Jag märkte en sak när jag hade fått tillbaka min mobil.
Det var rätt skönt ändå att inte ha någon mobil.
Man får ett annat perspektiv på saker och ting.
När jag inte kunde skicka något sms till min sötnos
saknade jag henne mer än någonsin.
Vilket bara är en bra sak.
Och det var ingen som ringde och ställde krav och grejjer.
Det var rätt lugnt och skönt på ett sätt.
Men samtidigt var det väldigt knasigt att inte kunna få tag i personer
när man behövde och ville.
Jag hade fått ett meddelande från en gammal kompis
som undrade om jag ville hänga med på en fest.
Vilket inte blev av eftersom jag aldrig fick meddelandet.
Så självklart hade det sina nackdelar också.
Men jag tror att många skulle må bra av att ta en vecka helt utan mobil.


Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0