Pärlor på himlen

Kanske även du, käre bloggläsare, såg de fascinerande molnen på himlen igår och idag?
Det gjorde iallafall jag. Redan igår när far min hämtade mig ifrån tågstationen i Djurås såg vi de vackra molnen,
som vi ett tag funderade på om de var norrsken.
Aldrig förr har jag sett något liknande.
Även idag såg jag dessa moln och både filmade och tog kort på dem.
Jag hade tänkt ladda upp nån bild här på bloggen,
men jag hittade inte sladden som man för in bilderna i datorn med.
I röran här hemma är det svårt att hitta det man ska;)

Jag tittade på reprisen av guldbaggegalan imorse till mina två äggmackor.
Jag bestämde mig för att jag måste se fler svenska filmer på bio.
Det är något speciellt med svenska filmer.
De är inte sådär ruskigt bra som andra filmer brukar vara,
men man brukar ta lite hänsyn till det när man sätter sig i biosalongen för att se en svensk film.
Man har inte så höga förväntningar.
Men det kanske är det som gör att man går ut från biosalongen ganska nöjd ändå.

Det va allt från mig!

peace

Kommentarer
Postat av: mamma

ja molnen va verkligen vackra. Ha det så bra och va rädd om dej

2008-01-28 @ 15:17:39
Postat av: Anonym

Håler med, svenska filmer har inte samma kvalité som utländska.

2008-01-30 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0