Rysarhelg med sötnos

Den här helgen har varit riktigt läskig.
I fredags såg jag och min sötnos vår första bio tillsammans.
Och det var inte direkt bumbibjörnarna vi såg.
Vi såg "I am legend", en zombiefilm.
Den var en riktigt läskig film som fick nästan alla i publiken att hoppa till titt som tätt.
Jag krossade sötnosens fingrar x antal gånger då vi försökte fixa fram lite romantik i biosalongen,
eller var det för att vi var rädda? En tolkningsfråga kanske...
Men det tog inte slut där.
Så sent som igår såg jag och sötnosen "Saw 3" som är en riktig rysare.
Men bland all död och hemskhet finns även där ett budskap.
Ett budskap som jag personligen tyckte gick fram väldigt klart.


Var glad för att du lever och var rädd om de du har.

Men nu börjar lektionen så jag måste kila!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0