Matt och hungrig

Nu sitter jag här i datasalen i skolan bredvid min kära vän.
Jag är äntligen klar med en rapport om fältsyrsan.
Jag vet, det låter tråkigt. Men jag måste berätta för dig kära bloggläsare; att det var tråkigt också!
En massa krångel hit och dit.
Men nu är jag äntligen klar och kan koppla av i lugn och ro.

I morgon är min halva av klassen lediga hela dagen.
Den andra halvan har traktorkörning.
Så min kära vän ska sova kvar hos mig i stugan idag:)
Vi får se vad vi hittar på för bus.
Just nu känner jag mig ganska matt och hungrig.
Matt för att jag har hållt på med det rapporten så länge
och hungrig för att det var så längesen jag åt.
Men vi ska väl förhoppningsvis ändra på det snart:)
Det ryktas om att det ska bli käk ute men vi får väl se hur allt slutar.

Det var allt från mig!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0