Förlovning

Idag, käre bloggläsare, har jag något alldeles extra att berätta för dig.
Nu är chansen väldigt stor att du kanske redan har hört om den här nyheten,
men jag tar chansen och berättar ändå utifall att det finns någon stackare där ute som inte vet än.
Idag är det tisdag, i Torsdags fölovade jag och min sötnos oss! : )
Det var då 2 och ½ år sedan hon och jag blev tillsammans från allra första början.
Tänk att det har gått så lång tid sen den där pirrande sommardagen i Dala-Floda för 2 och ½ år sedan.
Det är ju en hel del som har hänt sedan den dagen.
Men jag måste ändå säga att det är nu den här sista tiden som det har kännts som allra bäst mellan oss.

Nu när förlovningen är igenom är nästa steg det steg som jag och min sötnos längtar allra mest till:
Ihopflyttningen.
Både jag och min sötnos har längtat och pratat om det steget väldigt mycket den senaste tiden.
Jag hoppas verkligen att allt går bra efter MUCK och att vi båda har jobb då och kan flytta ihop snarast.
Men den som lever får se.


Ha det så bra!



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0