Hundvakt

Idag har jag varit hemma hos min sötnos och varit hundvakt.
Det är min sötnos systers hund och eftersom att jag inte har någon lektion idag och inte har något särskilt för mig,
fick jag ta hand om honom idag.
Jag har varit hemma hos min sötnos helt ensam med honom i ett par timmar idag och jag tycker att det har gått riktigt bra : )
Han har varit väldigt lydig, fast han inte är ett år än.
Rasen är en irländsk setter och han är väldigt fin.
Om ni undrar var min sötnos är när jag är ensam hemma så kan jag säga att hon är till Falun med sin kära moder idag
och inhandlar en studentklänning.
De ska snart komma hem.



Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0