Någon skillnad?

Jag har i veckan hämtat mitt körkort.
Jag tyckte att det skulle vara lite lustigt att lägga upp bilden från körkortet
samt bilden på midd ID-kort så att man kan se skillnader och likheter.
Men eftersom att jag aldrig har varit och aldrig kommer att bli teknisk på saker och ting så får du ursäkta att allting blir väldigt konstigt, kärebloggläsare.
Det är också de första bilderna jag någonsin publicerar på detta sätt i bloggen.
Så ni får ha överseende!
Jag vill också passa på att varna känsliga läsare.......


Detta är alltså bilden på mitt ID-kort som togs för ungefär två år sedan.
Detta är alltså då bilden till mitt
ID-kort, bilden är tagen för
ungefär 2 år sedan...



...Och detta är då min bild till körkortet.
Taget för exakt 15 dagar sedan idag.
Någon skillnad?




Jag hoppas nu att inte allt för många läsare kommer att sluta läsa min blogg
i ren protest för att bilderna är så dåligt upplagda.
Jag har bearbetat bilderna på paint,
vilket kan förklara varför större delen av bilden är på ett utslitet gammalt köksbord.
En annan anledning till att själva motivet på bilden inte är i mitten
är för att jag ansträngde mig för att ta kort på bilderna så att inga personuppgifter skulle komma med.
Man kan ju tyvärr inte veta vad folk kan göra med vissa uppgifter nu för tiden...




Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer
Postat av: kayleigh

Hej olle jag har en blogg nu!och jag har sama bakrund som dig!!hihi!

2009-03-21 @ 22:06:48
URL: http://kayleighs.blogg.se/
Postat av: Barca

Hej Kayleigh!!

Vad roligt att höra!

Då ska jag genast kika in för att se vad du skriver om för något spännande : )

Din lilla härmapa ; )

2009-03-22 @ 14:41:59
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Då vill du inte se skillnaden på mitt passkort som är 4 år gammalt och mitt körkort. Det är nästan skrämmande att jag har ändrats så mycket x)

2009-03-25 @ 17:45:22
URL: http://alexxie.blogg.se/
Postat av: Barca

Alexandra: Hehe ja det är en del som förändras med åren faktiskt ; )

Vare sig man vill det eller inte...

Tänk då skillnaden från nu och om 20 år!!

2009-03-25 @ 19:16:02
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: Eijlert

du såg lite äldre ut på ID kortet.

2009-03-26 @ 08:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0