Studentkryssning: Check!

Sent i söndagskväll kunde två trötta och slitna ungdomar ses vid Mora järnvägsstation,
strax innan de blev upphämtade cirka 00.36,
av en mystisk bil som försvann längs med gatorna,
som lystes orangegul av gatulycktorna som sedan länge redan tänts.

De två ungdomarna var jag och min sötnos
och anledningen till att vi var trötta var för att vi hade varit på en studentkryssning natten innan.
Att vi var trötta var fullt förståeligt,
då vi hade varit uppe bra mycket längre än vad en genomsnittspensionär är på en söndagskväll.

Kryssningen blev väldigt lyckad tycker jag!
Vi har väldigt roligt med underbara människor från våran klass och man stötte på en massa sköna personligheter : )
Till exempel så var ingen mindre än Peter Siepen DJ vid ett utav dansgolven!
Och jag måste faktiskt hålla med en klasskompis som sa "för sin ålder så är han väldigt snygg".
Han ser bra ut för att ha 46 år på nacken...

En besvikelse dock var att taxfree´n var så dyr.
Jag har då altid varit med om at en taxfree alltid är billigare än vad saker och ting brukar kosta i affären,
men inte denna taxfree inte...
Ett sexpack 33cl sprite kostade 62.50 kr!

Men i det stora hela så är jag väldigt nöjd med resan
och det var riktigt kul att få göra något sådant här med klassen!

Maten var inte alls dum den heller!
Till middag första dagen fick vi en buffé med en massa olika ätbara saker!
Som vanligt vid bufféer kom jag tillbaka till bordet med en överfylld tallrik och värkande handled.
Och till frukost serverades en massa olika val till spännande frukostar.
Och till lunch dagen efter serverades tacobuffé.
Och hela tiden var det gratis läsk till : D

Jag skulle helt klart råda andra klasser till att åka på en studentkryssning med sin klass!
En riktigt spännande och rolig upplevelse!



Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer
Postat av: marie

Åh vad bra att det var lyckat!

Mycket dans och läsk alltså;)

Vilket datum är det som du tar studenten?

Stor kram!

2009-05-06 @ 15:26:03
URL: http://mynameismarie.blogg.se/
Postat av: Barca

Ja det va väldigt kul : )

Jag tar studenten den 12 Juni : D

Kommer du upp och hälsar på då?

Kramar

2009-05-07 @ 11:59:13
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0