Dubbla barndomsidoler och en debut!

Gårdagens kväll tillbringade jag på en plats jag aldrig har besökt förut: Krogen!
Det skule till att ett av de band som står närmast mitt hjärta skulle spela där
för att jag skulle ta mig i kragen och dra dit jag med.
Bandet jag pratar om är självklart Svenne Rubins.
Du som känner mig väl vet mycket väl om att jag alltid har och alltid kommer att älska Svenne Rubins.
De har en speciell spelning varje år då krogbesökarna får önska vilken låt som helst,
som då förstås är gjord av Svenne Rubins, Så spelar dem den.
En riktigt rolig idé!
Särskillt när låten man själv önskat dyker upp : D
Det var min äldsta bror och hans sambo som tog med mig dit med några andra bekanta till dem.
Det lustiga är att den ena bekanta är en barndomsidol till mig som spelar i banden Mimikry och Dökött,
nämligen Heavy!
Så det blev lite dubbelt upp där ;  )
Det var trevligt att få komma ut lite såhär tycker jag.
Det var många andra gamla bäsnabor där också som vi stötte på.
Så jag måste säga att kvällen var lyckad och jag är väldigt glad att de ville bjuda med mig :  )



Det var allt från mig!



Peace

Kommentarer
Postat av: Pär

Tack själv för en trevlig helg! Vi har fortfarande kul åt att du försökte beställa in en DECILITER Jäger på krogen! ;-)

2009-04-13 @ 23:45:57
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Barca

Haha : P

Ja men herregud hur skulle jag kunna veta något sånt? : P

Jag har ju så sjukt dåligt perspektiv på saker och ting : P

2009-04-15 @ 11:43:51
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0